Onsdag

Mötet med Fredrik gick faktiskt bra. Även om han ändrade det mesta i min ansökan fanns ändå mitt innehåll kvar ;) Fick iväg den idag i alla fall, och det var ju huvudsaken!
Nu kommer bara det andra svåra - att skriva tusentals fler ansökningar till andra jobb. Hua mig!

Imorgon ska jag till stan igen, men till Kunskapstorget. Har bokat möte kl 11 för att kolla lite vad som finns och sådär. Är inte direkt sugen på att plugga, men skulle jag hitta något intressant så är jag absolut inte främmande för tanken :) Får se vad som finns helt enkelt!


Nu kom Enyas morfar hit, för han ska vara barnvakt under tiden jag tränar ikväll. Enyas pappa är nämligen sjuk, så hon fick inte träffa honom idag. Vi får se hur det blir i helgen, jag vill ju inte att Enya ska bli smittad, men får väl hoppas för både Enya och hennes pappas skull att han är frisk så de kan ses :)

Nej, nu ska jag alldeles strax göra mig klar. 18.30 kommer Ankan hit och då ska vi gå iväg! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

kul att det gick bra med mötet med Fredrik idag... hoppas att du kommer att få ett jobb snart... kram

2008-09-17 @ 22:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0