Oj

Jag har ju inte bloggat på massa timmar nu men jag har inte haft lust. Inget direkt att skriva om helt enkelt.

Idag har jag diskat lite, sen var jag och Jenny en sväng i Parken och kollade på kläder. Enya fick en pyjamas, en tröja och tre par strumpor. Helt okej för en hundring :)
Efter det kollade vi på några gamla bilar här utanför, och så väntade jag på skrutt. Vid 17 kom Jenny ner och så käkade vi lite tillsammans och efter det knallade vi bort till affären.

När vi varit där gick vi hem hit igen och fixade lite med bilder. Sen blev det sängen för Enya och nu ikväll har vi tittat på Ensam mamma söker, sen gick Jenny hem och nu tittar jag på Mord i sinnet. Nyhetspaus nu däremot, fortsättning om 20 min eller så. Det är ett himla bra program! Älskar kriminalare! :)

Näe fy, vad halvdant det här inlägget känns! Inte alls mig själv ikväll känner jag, flummar bara och har verkligen inget att säga... Blä!

Återkommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jenny

spelar ingen roll om det inet låter som om det är du som har skrivit, det är alltid lika kul att läsa det du skriver... kram :P

2008-09-14 @ 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0