Och så en sån där lista igen ;)

1. Hur gammal är du om fem år?
29 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Först Enya, sen Jenny

3. Hur lång är du?
1.60

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hitch

5. Vem ringde du senast?
Ankan

6. Vem ringde dig senast?
Enyas pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Från Smörgås - "Haha, ok! Jag tar åt mig för mycket ära helt enkelt! ;)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror lite på, men jag är nog mer en sms-människa :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda, sedan -93

10. När såg du senast din mamma?
Längesen

11. Vilken ögonfärg har du?
Gröngula

12. När vaknade du i dag?
Första gången var kl 05, andra gången 09

13. Vilken är din favoritjulsång?
Mistletoe and wine med Cliff Richard!

14. Vilken är din favoritplats?
Oj, svår fråga. Återkommer någon annan gång ;)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Utedass, fast på grisfesten är det toppen, haha!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas att jag bor i hus med Mr Right, är gift och har fler barn!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Inget vad jag kommer ihåg

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Enya igår när vi lekte!

19. Hur stor är din säng
1,05

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär, men skulle vara smidigt med en bärbar också :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Ibland helt utan, men oftast sover jag i trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
En

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Linköping

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
I skor vill jag ha strumpor, och inne på vintern. Sommaren är jag barfota!

26. Är du social?
Jag vill gärna umgås med folk och sådär, men jag har svårt att knyta kontakter


27. Vilken är din favoritglass?
Polkagris utan tvekan!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Ingen aning. Äter oftast inte efterrätt

29. Tycker du om kinamat?
Nummer 31 på Ming Palace, annars näe :P

30. Tycker du om kaffe?
Blir aldrig så vuxen

31. Vad dricker du till frukost?
Oboy eller proviva


32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, jag sover på båda. Lättast att somna om jag ligger på höger dock

33. Kan du spela poker?
Nja, sådär

34. Tycker du om att mysa/kela?
Absolut!

35. Är du en beroendemänniska?
Ja, jag blir lätt beroende tyvärr

36. Känner du någon med samma födelsedag som dig?
Ja, Jessica A´s mamma och moster om jag inte minns fel?

37. Vill du ha barn?
Har ju en liten skrutt redan, men vill gärna ha ett barn till :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och ytterst lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, det har jag aldrig behövt

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bara jag ser botten så är jag lugn!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, nöjen, Enya, mat :)

42. Äger du dyrbara smycken?
Nja, jag har ju förlovningsringen kvar.. Den var väl inte direkt billig

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Men in trees, Prison break när det går, men just nu är det Idol och Ensam mamma söker

44. Kan du rulla med tungan?
Vadå rulla?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Alla är roliga på sina sätt :)

46. Sover du med gosedjur?
Ibland. När Enya sover hos mig får jag även giraffen som sällskap :)

47. Vad har du för ringsignal?
Sebastien Tellier - Divine

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Japp, det har jag

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min fina tablettask med tröstgodis :)

50. Flirtar du mycket?
Beror lite på. När jag är onykter, ja. Annars bara med vänner ;)

51. Kan du byta olja på bilen?
Tror jag nog jag skulle klara av, om jag blev tvungen

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Såld av Natasja T och Vera Efron

54. Läser du dagstidningen?
Läser bara tidningar på nätet


55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Nope

56. Dansar du i bilen?
Svänger lite på mig. Sjunger däremot!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Ingen aning

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Det senaste jag skrev var shoppinglista


59. När var du i kyrkan senast?
Felicias dop 30/8 2008

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Per-Arne Falk!!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Fem-sex nätter kanske?

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Fick en påse chips och ett fint kort av Annika, Kim och Wille idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0