Nya tag!

Idag förstår ni kära vänner, är första dagen på mitt nya liv.

Jag måste ändra på saker och ting, försöka må bättre och göra det bästa av situationen. Ny månad = nya tag!
Jag ska lämna sommaren bakom mig och försöka se framåt. Det blir inte lätt, det vet jag, men ska jag överleva är det ett måste. Jag vill inte gå in i väggen, dit jag är så nära att nå redan nu! Det är det fan inte värt!

Ikväll är det dags för den första förändringen. Jag ska börja träna! Är så förbannat pepp och det ska bli roligt! :)
Förhoppningsvis blir det träning de flesta kvällarna i veckan, med utantag för helgen. Om det löser sig med barnvakt vill säga :)

Det andra jag ser fram emot den här månaden är Lasse Stefanz! Jag bara måste åka dit, sen skiter jag i hur. Bara måste! :) Ankan och jag vill åka i alla fall, men om det är någon mer som vill hänga på, säg till!




Sen på tal om en annan sak.. Jag har rivit sönder, svurit, blivit arg och lovat mig själv att jag inte ska! Jag har inte lyssnat på låten sen dess, försökt att inte tänka, och det blir bättre för varje dag! Jag hatar att vara fast, men det är jag inte, inte längre. Bara förvirrad, fortfarande. Men det mina vänner, kommer jag alltid vara.
För jag kommer aldrig förstå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0