Nya luckor!

Just det!
Idag har jag fått mina nya köksluckor!

Jag var ju på Vårdcentralen med Enya större delen av tiden han var här och fixade med dem, så jag kollade inte in köket förrän det nästan var klart. Jättefint blev det, men min första tanke var; "Är det här verkligen ljus ek som jag beställde?"  Såg ju så mörka ut..

Så jag frågade honom och visst hade jag rätt. Det var vanlig ek, och när han tittade i sina papper stod det ljus ek på ett av dem, och vanlig ek på ett annat. Typiskt :P Men det var inga problem att byta dem sa han, men jag får veckan ut att fundera på om jag vill behålla dessa eller inte. Tror det blir att jag har kvar de här, för visst blev det fint? :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Snyggt de blev med nya luckorna! :)

2008-09-23 @ 15:59:07
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: jennie

snygga luckor:) fint du måste ha i din lägenhet:) kram

2008-09-23 @ 16:16:49
URL: http://nenne.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Ja, visst blev det? :) Men tror du att de ljusare skulle passa bättre? Alltså de Jenny har..

2008-09-23 @ 16:17:10
Postat av: Torbjörn

Klart snyggare än dom gamla luckorna men jag tror att den ljusa eken är ännu snyggare.

Klart du ska ha det du valt från början? =)

2008-09-23 @ 19:29:00
Postat av: Lollo

Svårt o se på bilder, måste inspektera i verkligheten!! :P Kankse blir mörkt med de su har nu.. Känn efter ett par dagar, se vad du kommer fram till! Så kollar jag på fredag ;)

2008-09-23 @ 20:17:20
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Japp, jag ska fundera ett tag.. och jämföra hos Jenny :P

2008-09-23 @ 20:20:26
Postat av: Jenny

du ska bara byta lucker om det är det du vill... måste ju kännas helt rätt o att du trivs med det valet du gör

2008-09-25 @ 16:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0