Musiktävling

Ikväll spenderade jag en timma framför "Doobidoo". Det är kul!
Jag fullkomligt älskar alla typer av musiktävlingar! Och ofta är jag faktiskt rätt duktig, om jag får säga det själv ;)
Men så älskar jag ju musik i det stora hela, och som underhållning är det ju faktiskt helt underbart!

Skulle vara kul att få vara med i en tävling själv. Inte sjunga direkt, men svara på frågor och sånt!
Har förstått att "Buzz" eller vad det heter, ska vara en musiktävling typ? Jag är inte så insatt i tv-spel direkt, så vet du mer kan du ju upplysa mig!? ;)

Jag vill tävla! :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Buzz är kul mycket musikfrågor är de olika typer av musikslag =) du får la komma över o spela det här någon gång =) kram

2008-09-05 @ 22:36:59
Postat av: Jenny

själv så spendrada jag min fredagakväll med att vara hos farmor o gratta henne... ja, det kan vara kul att kolla på musiktävlingar. ja alla säger ju att buzz ska vara kul att köra... har aldrig gjort det men jag skulle vilja göra det någon gång... kram

2008-09-07 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0