Musik

Nu har jag precis lämnat Enya på dagis. Håller på att koka mig några ägg och passar på att skriva lite innan jag ska göra mig iordning. Pappa kommer om en timma cirka och hämtar upp mig. Tur att han ställer upp så jag slipper åka buss! :)

Vet ju inte alls hur lång tid det där mötet tar, men får hoppas det går fort. Har en del att ta itu med här hemma sen och det vore bra om jag hann det medan Enya är på dagis. Disk, vika tvätt och så vidare..


Nu lyssnar jag på den där låten igen, som jag skrivit om några gånger tidigare. Det går bra att lyssna på den nu och jag blir bara glad av den. Det är kanon! :)

Ibland undrar jag vad jag skulle ta mig till om musiken inte fanns!? Musik är det bästa som finns och alltid finns det någon låt som får mig att må bra igen om jag mår dåligt. Sen tror jag även det finns låtar som berör ens alla sinnen, alltså en låt som man mår bra av, en som får en att må lite sämre. En som får en att vilja dansa, en man bara vill mysa till. Det finns sexiga låtar, andra som man lyssnar på när man är arg eller frustrerad. Och så vidare..

För visst är det väl så för dig också?

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Jag håller fullständigt med dej. Utan musiken skulle inte livet vara värt lika mycket. Vi är så lika, gumman.Sedan går det bättre att städa till musik:)

2008-09-18 @ 11:15:27
Postat av: LillaAnna

Tänk om man kunde haft talangen att skriva sina egna låtar.. Jag håller med dig, utan musik skulle livet vara väldigt tomt..

2008-09-18 @ 16:08:13
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Jenny

jag håller med idg, utan musik skulle det vara så tråkigt. klart att det finns låtar som berör alla olika känslor... kram

2008-09-18 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0