Min lilla skrutt

Stackars lilla barn!
Hon hade inte bara halsfluss, utan början på öroninflammation till på köpet. Inte lustigt att hon mår dåligt! :(
Hon fick penicillin och nässpray när vi kom hem, men det resulterade i att hon kräktes. Hoppas det inte beror på penicillinet, utan att det var pga något annat.
Hon har mått okej ändå idag när panodilen börjat verka. Men till och från är hon jättehängig och jag tycker så synd om henne!


lilla sjuklingen vid frukosten.. åt som vanligt ingenting :(



Nu sover hon och jag ska faktiskt passa på att lägga mig en stund jag också. I soffan, i solen :D


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej! Bara inte du får allt de där oxå!! Känner du dig bättre idag då? Krya på er, flickor :) Kram kram

2008-09-23 @ 15:57:43
URL: http://viltloksflikkan.bolgg.se
Postat av: Evelina svarar

Tack, tack! :) Jag hoppas verkligen inte att jag får nåt skit! Är iofs jättetrött och har lite ont i halsen (eller är det bara inbillning? hoppas det!) men jag FÅR fasen inte bli sjuk nu :P Kram kram

2008-09-23 @ 16:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0