Middagsgäst

Ikväll var min pappa här på besök. Han hade tänkt ta svängen förbi ändå, men jag ringde faktiskt och bad honom om en tjänst. Och självklart ställer han upp om han kan! :)

Innan tjänsten påbörjades åt vi mat tillsammans. Bjöd honom på pannkakor! Inte så märkvärdigt kanske, men Enya tyckte det var roligt med en extra matgäst, även om hon inte åt mer än en halv pannkaka.



Men efter maten var det dags att sätta fart!
Anledningen till att jag frågade honom var att jag blev sugen på att få upp mina tavlor på väggen i vardagsrummet. Vet inte om de ska sitta där sen när jag tapetserat om, men det kan ju vara kul med något på väggen tills dess! :)
Så ja, såhär ser det ut nu!




Kvällen avslutades med en massa bus och lek efter pappa åkt hem och vid kl 20 blev det sängen för unga fröken Enya. Somnade som en stock efter ett ilsket utbrott när vi borstade tänderna. Skönt det!

Imorgon har jag arlset fullt kan jag säga. Eller ja, de timmarna Enya är på dagis vill säga. Då ska det diskas och städas, samt söka jobb!
Ingen tid vid bloggen allså, hur ska jag klara det? :P Går säkert det med, hehe!

Avslutar med en bild från tidig kväll..



Hej!

Kommentarer
Postat av: Benny Brandman

jätte fint med tavlorna :)

2008-09-08 @ 21:41:30
Postat av: Lollo

Va finna tavlorna va =) du är grym duktig på kort som sakt =) Kram

2008-09-08 @ 23:08:26
Postat av: Anna

Det blev jätte bra med tavlorna,och Enya är hur söt som helst i hinken ;).



Puss

2008-09-09 @ 18:09:10
Postat av: Evelina svarar

Tack, tycker oxå det blev helt okej! :)



Ja, visst är hon söt? Är hon alltid iofs ;)

2008-09-10 @ 09:56:59
Postat av: Jenny

det vart ju jättebra med tavlorna... kram

2008-09-10 @ 15:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0