Lördag igen

Ja, nu är det bestämt.
Ikväll blir det tacos med tjejerna. Synd att Lollo inte kunde vara med också, men hon är ju i Bulgarien och har det bra utan oss ;)
Blir jag, Ankan och Jenny i alla fall, och trevligt ska det bli! Vi ska vara här hos mig, så det är snart dags att städa lite! Måste ju se hyfsat ut när de kommer hit, så jag slipper skämmas ;)

Nejdå, det är inte så hemskt som det låter. Ska bara dammsuga av lite, mer än så orkar jag inte. De får ta det som det är ;)

Men toppen, nu har jag planer för den här lördagen också. Bra det! Hatar att inte veta vad det ska bli av dagen. Att vara själv suger ju! :) Blir även att fixa med lite musik till Ankan och lite annat smått och gott. Antar att det blir en sen kväll, det brukar det bli :D



Vet ni?
Igår var det typ ett år och en månad sedan jag startade den här bloggen. Det ska jag "fira" med ett förslag av Lena faktiskt. Har tänkt sammanfatta året litegrann, men det gör jag i ett senare inlägg.. :)

Nu ska jag kolla vad det står i mitt sms jag fick precis, sen är det snabeldraken som gäller! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

du hade väl inte behövt att städa för att vi skulle komma, det är väl ingen som bryr sig om hur det ser ut hemma hos dig av oss... :P kram

2008-09-14 @ 23:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0