Konstiga drömmar!

Inatt har jag sovit hur gott som helst, och jag har även drömt massor! Tyvärr försvinner minnet av drömmarna så fort jag slår upp ögonen, men lite kommer jag i alla fall ihåg, och konstigt var det!

Började i alla fall med att någon skrev till mig på msn. Det var han, och han skrev "söt" som han brukade göra. Hela jag blev varm, och Benny och Lollo som även var här i drömmen märkte direkt vem det var. Hur som helst, han skrev lite till men helt plötsligt försvann han och hörde aldrig av sig igen..

Då förflyttades jag till en lägenhet ihop med mitt ex och massa andra människor. Tjejen som bodde där berättade att hon precis hade storstädat ett av rummen och då började mitt ex och en annan kille stöka ner som fan!
De hällde ut mat, slog sönder saker, hade ner blomkrukor osv och bara förstörde!! Stackars tjej! :P

Efter det så hamnade jag på en bordell typ, och jag jobbade som prostituerad.
(Hemska tanke!)
Mitt ex kom dit och ville såklart ha sex, men det ville inte jag. Så han våldtog mig :( Sen vaknade jag!
Det lustigaste av allt är att det inte kändes obehagligt i drömmen alls, utan jag vaknade ändå på gott humör :S

Men så mindes jag i och för sig nästan bara första delen av drömmen i början..
Konstigt ändå, eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja, man kan ha rätt så konstiga drömar ibland.. jag kommer aldrig ihåg vad jag drömmer. man kan ju faktist röra ihop vad som helst när man drömmer. kram

2008-09-07 @ 21:34:48
Postat av: Annika

Kan bli väldigt rörigt i drömmarna:)

2008-09-07 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0