Jag vet att jag lever

Nu är jag hemma från träningen!

Aerobics stod på schemat idag och det var faktiskt riktigt roligt! Jag hängde inte riktigt med på allt men det var för att instruktören inte var så värst involverande i oss elever. Hon räknade typ aldrig, och sa knappt något. Man fick gissa sig till vad som skulle göras, och så vill jag inte ha det!

Jag behöver en lärare med jävlar anamma, som jobbar som attan - med inlevelse!
Men jag är kanske för kräsen? Blir nog så när jag hade världens bästa Petra som danslärare förut :)

Anyway, ska kanske gå på andra passet imorgon, då är det i Brunnby med en annan instruktör. Kanske är hon bättre? Får se, hoppas det! :)

Nu är jag i alla fall 500 kr fattigare, men väldigt mycket rikare på ömma muskler jag inte visste fanns ;)
Men det är otroligt kul, så det här tänker jag i alla fall fortsätta med! Mår SÅ bra efteråt!



Kunde inte hålla mig ifrån längre. Lyssnade faktiskt på låten tidigare hos Jenny. Känns väl sådär om jag ska vara ärlig, för det sätter ju igång tankeverksamheten alldeles för mycket.
Men låten är bra, och visst måste jag kunna lyssna på den trots mindre roliga "minnen"?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, visst är det kul?? :) jag väntar bara på att foten ska bli bra igen, sen jäklar!! :P Kram

2008-09-03 @ 20:14:12
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0