Jag tror jag är kär!

Hemma nu efter en runda på stan med Enya, Ankan och Jenny!

Har precis kollat på dagens avsnitt av Idol, och jag måste nog erkänna att jag blev lite kär i sista killen som uppträdde! ;)
Eller nej, inte direkt i honom kanske, men i hans röst! Gud så underbart han sjöng, och vilken fin låt!
Blev ju helt såld, precis som jurymedlemmen som ville släppa en platta med honom! :)

Lars Eriksson! Han är min absoluta favorit, men jag hoppas han inte vinner. Han ska göra sitt eget!





För övrigt så har jag sån fruktansvärd träningsvärk nu ikväll så jag kan knappt sätta mig ner :( Ännu värre kommer det nog vara imorgon, men får se till att röra på mig mycket så går det kanske över!

Och så har jag börjat bita på naglarna igen.. Dumma mig! Jag som trodde att jag slutat för gott nu, men så kan det gå när man inte mår bra.. :(

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, jag såg det oxå, o han var faktiskt helt ok. lite mysig på nåt sätt. För det är ju inte direkt den typen av musik jag gillar annars!



Lilla du, vänta bara tills imorgon, då är värken som värst, jag lovar!! O lördag oxå, sen släper det efter! Men de är värst första gången, nästa gång har du inte lika ont efter!! :) Så bli inte avskräckt!!



Kram kram

2008-09-04 @ 21:18:29
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Jag gillar ju egentligen inte sån typ av musik heller, men hans låt gillade jag verkligen :)

Dömysig!





Nejdå, avskräckt blir jag inte, även om jag inte alls känner för att träna för tillfället :P

Men på lördag händer det igen, o det ska faktiskt bli skönt! ;)



Kram kram

2008-09-04 @ 21:33:47
Postat av: Macke tondöv

Va tvungen o lyssna nu.. helt i min smak.... Du kämpa på med träningen. Träningsvärken är nyttig..!! kram

2008-09-04 @ 22:23:46
URL: http://mackeandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker med han var suverän,men hoppas inte att han blir idol utan får köra sitt eget race(precis som du alltså).Det verkar ju inte gå så för dem som vinner Idol bättre att komma 2:a eller ännu sämre.Konstigt egentligen....



Puss på dig!



2008-09-05 @ 13:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0