Jag gör en Marcus..

Den vackraste stunden i livet var den när du kom,
och allt var förbjudet.
Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om,
för det ekar i huvudet..




Imorgon är det fredag och Enya är ledig från dagis. Det blir alltså hemmalek hela dagen, och så innebär det faktiskt lite sovmorgon (hoppas jag!).
Vad vi ska hitta på är inte bestämt än, men jag ska försöka gå en sväng runt kanalen i alla fall. Om jag KAN vill säga, haha ;) Synd att inte Droppen är öppen, annars hade vi kunnat gå dit en sväng, men nu blir det att njuta av varandras sällskap istället! :)

Enya blir inte hämtad förrän på lördag morgon, och då ska hon åka till Borensbergs marknad med sin pappa.
Själv ska jag träna på morgonen, och sen vid lunch åker även jag dit i sällskap av Jenny och Ankan. Ska bli trevligt, jag älskar marknader! Tyvärr får jag klara mig utan strumpor denna gång, för jag har fasen inte råd. Helt jävla luspank till nästa löning, och det är långt kvar! :( Stackars mig!


Näe fy, nu börjar jag faktiskt bli trött! Det hör inte till vanligheterna såhär kl 22, men så är jag heller inte van att gå upp strax efter 7 heller ;)
Ska nog lägga mig i sängen, värma min vetekudde och börja läsa en bok. Eller näe förresten, det orkar jag nog inte. Blir att sova direkt!

Godnatt på er!



Den jävligaste stunden i livet var den när du gick,
och allt var förlorat.
Där satt jag med mina grönbruna ögon och såg med blåögd blick,
allt jag hade förstorat..

Kommentarer
Postat av: Lollo

God Natt :)

2008-09-04 @ 23:56:55
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0