Jag är bra att ha! :)

Vad skulle mina stackars vänner göra utan mig? Jag undrar det ja ;)

Hehe, nejdå, men nu har jag ställt upp och gjort ytterligare ett kort. Denna gången blev det ett grattiskort till Jennys systerdotter Tilde som blivit 4 år.
Hade väldigt kort tid på mig eftersom jag fick reda på det för en stund sedan, men nu är det klart och snart kommer Jenny och hämtar det! Blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, men det duger nog till en 4-åring som sagt. Tror inte att hon är så kräsen ;)



Tid är pengar som alla vet, men eftersom jag inte kan ta betalt från mina vänner, får det bli såkallade tjänster - gentjänster!  Andra ställer upp med annat, och jag fixar lite skit i datorn tillbaka. Kanon det! :P
Oftast blir mina bilder rätt uppskattade ändå, som tur är! :)

Nästa gång är det troligtvis Benny som står på tur att hjälpa. Men det beror helt på honom förstås :) På hur han vill ha det, och om det ska vara rött tema eller inte, hihi ;)

Annars är nästa tjänst i oktober. Då ska jag fotografera på ett bröllop! Det ni! :) Ska bli himla spännande och kul, och jag ska verkligen göra mitt bästa. Förhoppningsvis kan det ju bli några bra bilder!
Och den gången ska jag verkligen inte glömma minneskortet!! Haha! :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

titta en gång extra innan du går hemifrån:P du tar finna bilder ju:P finnt kort Tilde får =)Kram

2008-09-07 @ 16:11:01
Postat av: Jenny

tack för hjälpen med kortet.. det blev jättebra.. klart det är bra att ha dig eftersom du kan göra så mycket fint med bilder på datorn... kommer nog att behöva din hjälp snart igen... eftersom jag vill ha mera svartvita bilder... tack en en gång... :) kram

2008-09-07 @ 16:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0