Ingen vanlig dag

Den här söndagen blev inte riktigt som jag hade tänkt. Imorse ringde nämligen Enyas farmor och frågade om inte Enya kunde vara hos dom idag. Visst svarade jag, det kan ju vara kul för både dom och skrutt.
Nu har de precis åkt iväg, och hon kommer hem vid 18 ikväll.

Visst är det skönt att jag får vila upp mig idag, när jag inte haft "ledigt" på en hel vecka, men samtidigt känns det lite konstigt. Jag hade ju förberett mig för en söndag med henne :)

Nu får jag istället planera om. Inte så svårt egentligen, men lite trist när man inte kan bestämma saker i förväg. Nu har jag säkert inget att göra ändå, förutom städa - det gamla vanliga alltså ;) Det blir i och för sig ganska bra, för Enyas mormor kommer på besök imorgon och då är det ju kul om det ser lite fint ut :)

Annars ska jag ta mig ett bad, och bara slappa tror jag! Ska försöka hinna med en promenad också, för det är ganska skönt ute!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, blir samma för mig, en slapparsöndag. eller, slappa och slappa, ska tvätta hundra maskiner, tänkte oxå bada o gå en promenad, laga mat.. Så dagen lär nog gå i alla fall :P Kram kram

2008-09-21 @ 11:36:22
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0