Hua!

Nu har jag kommit hem från träning och var det inte duktigt av mig att gå själv? Jag tycker det! :) Ensam där var jag ju i och för sig inte, men inte alls lika många som första gången jag var. Förstår det dock, för det är inte alls kul egentligen. Tanten räknar fortfarande inte högt och hänger inte alls med i musiken! Det lustiga är dock att alla andra tanter hänger med? Är det alla dem som inte har någon taktkänsla eller är det mig det är fel på?! Jag väljer att tro det första, hihi ;)

Nu undrar ni ju kanske varför jag går dit om jag nu tycker det är så illa? Jo, det ska jag tala om! Det är enbart för att jag aldrig kommer iväg på något annars, och idag ställde Enyas morfar upp som barnvakt så jag tänkte passa på!
Hur jag gör fortsättningsvis vet jag däremot inte, det är sånt som märks! :)


Annars idag var vi som vanligt på Droppen. Det är så roligt att gå dit, både för mig och Enya. Idag lekte hon mest för sig själv och var inte alls där jag var, men det är bara bra! Hon satt med fröken Anna och "degade" i målarrummet större delen av tiden och var duktig och stoppade inget av det i munnen! :)

Efter Droppen bar det av hemåt för lunch och middagslur. Under tiden Enya sov försökte jag skriva min ansökan igen, men det blir fasen inte alls bra. Usch, hatar att skriva ansökningar! Men imorgon måste den ju vara klar, så det får bli som det blir.

När Enya vaknat åt vi lite mellis, sen gick vi ut på promenad. Det var riktigt kallt så det blev tjocka kläder på skrutt och fingervantar! Hon hade även sina nya höstskor hon fått av farmor, men trots dem var hon kall om fötterna när vi kom hem. Blä för kyla!
Vi tog även en sväng till affären och köpte bananer. Tur var väl det, annars hade inte morfar haft något tilltugg ikväll :)


Imorgon har vi tid hos BVC innan dagis. Det ska bli spännande att se hur mycket Enya växt sen sist och hur mycket hon gått upp i vikt. Egentligen skulle vi inte komma dit förrän 18 månaderskontrollen, men detta är en extra koll eftersom hon gick upp dåligt i vikt sist. Nu känner jag ju att hon väger mer, men ska kul att få se exakt hur mycket det är :)

Slänger in några bilder från idag..










Älskade, älskade unge! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja vi får hoppas att hon har gått upp bra i vikt... vilken tur att morfar kunde vara barnvakt idag så att du kunde gå på träningen idag... önskar att jag hade kunnat gå idag oxå.... men vi får ta o gå nästa vecka... kram

2008-09-15 @ 22:35:31
Postat av: Yvonne

Så underbara bilder på en sån bedårande liten dam.

Lycka till med ansökan! Kram Yvonne

2008-09-16 @ 08:08:47
Postat av: Annika

Fina pics!!

2008-09-16 @ 18:52:28
Postat av: Mamma/Mormor

Att hjärtat bara bubblar är väl inte konstigt när man ser glädjen och buset i skrutts ögon. Mysiga bilder Eve. Jag älskar er båda två. Kramis.

2008-09-17 @ 13:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0