Hjälp!

Jag tycker det här är obehagligt. Ja, nu vet ju inte ni vad jag pratar om men jag ska berätta.

För några dagar sen fick jag ett sms från en man jag känner. Förstod inte varför han skickade sms till mig, men trevlig som jag är svarar jag självklart. Allt började väldigt vänskapligt, men nu har det börjat bli mer och mer inviter så att säga.
Usch, jag vet inte om han driver med mig eller om det är på fullt allvar! Jag har kollat upp numret och det går faktiskt till honom, men jag vill inte att det ska vara såhär.. Tycker det är äckligt, med tanke på hur vi känner varandra..

Vad fasen ska jag göra?!




UPPDATERING!

Jag frågade om det verkligen inte var ett skämt, och det var det visst. Antingen ett jävligt dåligt sådant eller så är det bara jag som fattar dåligt ;P Hur som helst är jag lättad över svaret!

Kommentarer
Postat av: Jenny

det kan vara lite jobbigt och obehagligt ibland om man inte vill samma saker.. du vet bässt hur du ska lösa saker... skönt att allt ordnade upp sig... kram

2008-09-10 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0