Hej igen!

Jag trodde det aldrig, men Enya tyckte faktiskt om kinamaten och hon åt i alla fall litegrann. Efteråt fick hon en banan för att hon inte skulle hungra ihjäl, och den åt hon upp utan problem ;)

Efter maten och fram till badet ikväll har vi lekt en massa. Jag har aldrig hört Enya skratta så mycket som ikväll!! Jättekul för mig, som skrattat precis lika mycket :)
Hon är så underbar min älskling! Märks att hon utvecklas precis varenda dag, blir bara större och större. Men det är kul, för hon är ju med mer, förstår mer och gör sig mer förstådd. Bra för både henne och mig!

Jag fick en rolig videosnutt på henne också! Har verkligen förstått det där med att torka rent stjärten efter blöjbyte tror jag, eller så är det någon vuxen (kvinnlig) person hon tagit efter. Haha! :P
Jag får se om jag lägger in den här, det vore ju lite kul att visa eftersom jag inte är så bra på att förklara ;) Kul var det i alla fall, och något jag aldrig sett Enya göra förr! :)



Nu har jag precis kollat på dagens avsnitt av Idol. Tycker det är jättekul att se, men lite synd är att man inte får se fler duktiga deltagare. Förstår ju visserligen att de visar de sämsta för att få bra tv, men ändå. Man tröttnar ju ;)

Och han Andreas, stackare säger jag bara! Tyckte så synd om honom ;) Kunde inte tro att man kunde bli så nervös, men det kunde man visst! :) Han sjöng ju faktiskt riktigt bra också, så vi får väl se om han verkligen gått vidare, och hur långt han kommer i så fall! :)

Vad tyckte ni om honom?

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja, det vore kul att se den lilla snutten på Enya.. vet inte vad jag tycker om honom har inte sett nått av idol.... kram

2008-09-12 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0