Halloj!

Det är nu några stycken som varit nyfikna på vad mitt inlägg nedan handlade om. Det mina vänner, kan jag tyvärr inte skriva här. Känner att det är något jag inte har med att göra egentligen, men trots det kan jag inte låta bli att vara orolig!

Vet inte om den inblandade läser det här, men om du gör det ska du veta att jag tänker på dig. Hoppas för allt i världen att du mår bra!




Idag var det fint väder när jag klev upp. Ganska bra humör var jag på också, men det blir lätt så när man vaknar av en liten skrutt som ropar "maaaaammaaaa" inifrån sitt rum ;)
Vi gjorde oss iordning och var faktiskt i god tid imorse. Hann titta lite på Madicken innan vi gick iväg, och Enya som aldrig sitter still framför tv:n annars, tittade faktiskt en hel halvtimma!
"Aj, aj! sa hon när Madicken stod på taket och skulle hoppa ner. "Aj aj!
Undra om hon förstod att man inte får göra så, eller vad det berodde på att hon sa sådär? Hehe, ungar är bra smarta ibland ;)


Nej, nu ska jag göra annat.
Vad exakt jag ska göra återstår att se.. Aldrig blir det som planerat :)

Hörs senare!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lollo

ååå, madicken, de var länge sen! Det är ju jättebra! Kankse ska variera Rederiet mot lite madicken? :P haha!!

kram

2008-09-04 @ 12:02:37
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Haha, jaa, varför inte? ;)

2008-09-04 @ 12:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0