Firar med ett blä? :P

Jaha, här sitter jag nu igen och tycker synd om mig själv, fortfarande! Men det är nog för att jag lyssnar på Lasse Stefanz och jag vill ju så gärna gå ikväll! Men det går ju inte när man är pank :( Det suger!

Enya somnade för en stund sen, och när hon vaknat kommer hennes pappa och hämtar henne. Då ska jag försöka diska lite och kanske skriva min jäkla ansökan så jag har det överstökat! Är fruktansvärt trött just nu, så risken finns att jag inte orkar göra något till slut, men jag måste verkligen. För min egen skull.

Hatar att allt ska handla om hemmet hela tiden. Är det inte disk så är det plock efter Enya. Är det inte det så är det tvätt, eller dammsuga. Fy vad det är jobbigt och trist!!
Men även om jag ändå blivit tusen gånger bättre på att hålla ordning sen jag flyttade hit så känns det trist att det är ett måste. Jag vill gärna göra saker när jag har lust, inte för att jag måste. Men men, så är det väl att vara vuxen!
Skönt när det är klart dock, då ser man värdet i det! :)




Åh, vet ni vad?

Detta är mitt 300:e inlägg! Måste ju firas! ;)
Frågan är bara hur? Tips?

:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

vet inte hur du ska fira detta, ja, jag vet att det är träligt med alla sysslor runt omkring hemmet, men man måste ju ta tag i det nån gång... annars så kommer det att vara jävligt tråkigt....

2008-09-12 @ 14:19:19
Postat av: Lena

Fira med nåt gott! + ett extra inlägg om tiden som varit och en utvärdering av livet så långt ;) Eller så skriver du din ansökan så du kan sova gott inatt =)

2008-09-12 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0