En till ;)

99 saker du inte visste om mig


1. Fullständigt namn? Evelina Grete Maria
2. Exakt ålder? 24 år, 7 månader och 8 dagar
3. Vart bor du? Ljungsbro
4. Bor tillsammans med? Min dotter Enya
5. Husdjur? Nej, inte längre
6. Färg på ditt hus? Gult
7. När är du född? 24 januari 1984
8. Klass? ?
9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten 2003
10. Något jobb? Nej, men hoppas på ett snart
11. När ska du sova ikväll? När jag blir trött
13. Duschat idag? Ja, badat också
14. Kramat någon idag? Näe :(
15. Pussat någon idag? Nope
16. Vad har du ätit? Spagetti och köttbullar
17. Dagens klädsel? Mjukisbyxor och sportBH - har inte hittat någon bra tröja än ;)
18. Dagens händelse? Träning ikväll
19. Dagens sötnos? Jag!
20. Dagens roligaste? Att jag inte vet om jag är blockad på msn eller inte
21. Har du många vänner? Näe, det kan jag inte påstå
22. Hur många har du kysst? Ca 30 st
23. Vem kramade du senast? Kommer inte ihåg
24. Hur många vill du ha sex med? Haha, vad är det för jävla fråga? :)
25. Hur många har varit otrogna med dig? En, vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? Nej, inget av det
28. Vem pratade du med i telefon senast? Min faster
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från Jenny: "Hej! Jo, det är bara bra lite trött bara. Klart att jag kan komma förbi efter jobbet. Ska hälsa från Lollo att du måste äta ordentligt med mat. Annars så orkar du inte att träna och så ger inte träningen någon effekt. Det innebär att du inte bara kan äta två kokta ägg, utan måste vara lagad mat :P"


FAVORIT:


32. Låt? Unchained Melody är den bästa genom tiderna!
33. Mat? Potatisgratäng och kött
34. Dryck? Vatten
37. Stad? Linköping är väl trevlig
38. Land? Sweden
39. Ämne i skolan? Det var foto, helt klart! Och engelska
40. År? 1984, då föddes ju lilla jag :)

SENASTE:

42. Personen du kysste? Fredric
43. Gången du spydde? I lördags
44. Gången du grät? I lördags
45. Pizzan du åt? Vesuvio med kebabsås, 17:e aug
46. Gången du var i Göteborg? 2005
47. Gången du var i Stockholm? Kommer inte ihåg
48. Gången du var full? I lördags
49. Gången du var hög? Jag är alltid jävligt låg ;P
50. Personen som såg dig gråta? Jenny, Ankan, Benny och Lollo


ANTINGEN ELLER


52. Hund eller katt? Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Festa hemma :)
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel
55. Singel eller upptagen? Så singel man kan bli
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Lunar
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Pest eller kolera?
60. Svart hår eller blont? Svart hår
61. Blåa ögon eller bruna? Blå!
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? Fanta
66. Pizza eller kebab? Kebabpizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Både och, inget klarar sig utan det andra.
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:


71. Personer du hatar? Ingen
72. Personer som sagt jag älskar dig? ca 12 kanske
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Två
74. Glassar du ätit på en dag? 5 kanske
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Rix-Fm festivalen var jag på
76. Gånger du haft minnesluckor? Kommer inte ihåg ;)
77. Piercingar har du? Två hål i öronen
78. Personer du saknar just nu? 3 st, men jag skriver inte vilka :)
79. Gånger ditt hjärta brustit? Alldeles för många!

VEM:

80. Vill du kyssa nu?
En väldigt fin kille
81. Ska du träffa imorgon? Enya kommer hem imorgon
82. Sjöng du senast för? Gänget i lördags
83. Hade du senast en msnkonversation med? Anna
84. Spelade du tv-spel med senast? Jenny
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Det ni!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? En sten räcker inte, en bumling ska det va ;P
87. Förtjänar att dö? Många!
89. Vill du sova bredvid inatt? Jag föredrar att sova ensam

VAD:


90. Gör dig glad? Enya, familj, vänner, bra musik, lycklig kärlek, fint väder
91. Gör dig ledsen? Personer som sårar och sviker
92. Vad vill du helst göra nu? Träna!
93. Önskar du att du slapp? Känna som jag gör, det är inget jag valt!
94. Vill du ha nu? Ett jobb
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En jäkligt rolig fest med mina vänner :)
96. Längtar du till? Lasse Stefanz den 12:e, och till träningen ikväll
97. Tycker du om dina betyg? De kunde varit bättre
98. Ångrar du i ditt liv? Det är dumt att ångra sig, men vissa saker önskar jag såhär i efterhand att det aldrig hänt
99. Är det bästa som har hänt dig? Enya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0