Done!

Yes, nu är jag äntligen färdig! Jag har lämnat Enya på dagis, diskat, plockat iordning, dammsugit och ätit frukost! Det har tagit sin lilla tid, men nu är jag klar. Så skönt att ha det gjort! :)

Sen har jag även hunnit med att prata lite med mor. Fick ett dagis-set av henne på posten idag, till Enya då såklart! Jättefint var det, så det ska provas direkt när hon kommer hem sen :) Hoppas det passar!

Fast det blev rätt sent inatt, vaknade jag på väldigt gott humör imorse! Kände redan då att det här kommer bli en toppendag!
Lite surt är det visserligen att det antagligen inte blir någon träning ikväll heller, men så är det när man inte får tag i barnvakt. Får träna imorgon istället!

Kommentarer
Postat av: Jenny

skönt att du han med så mycket under tiden Enya var på dagis... hoppas att det passade på Enya det du fick av din mor... det blir lätt träning idag. vi ses senare idag...

2008-09-10 @ 15:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0