Fin dag

Jag bestämde mig igår att Enya skulle få vara hemma från dagis idag också.
Istället umgicks vi, hon jag och mamma lite på förmiddagen. Vi gick till kanalen för att mata änderna och fick sällskap av Wille och Annika! :)
Barnen tyckte det var skoj att kasta bröd i vattnet och Wille hade en himla snits ;) Pratade såklart en massa skit, som alltid när vi ses! Vi hade en trevlig stund tillsammans i det fina vädret!









Efter lunchen sov Enya som vanligt och min mor åkte till skogen för att plocka svamp. När hon kom tillbaka hade Enya vaknat, så hon hjälpte mormor att rensa svampen och tyckte det var jättekul! Bilder kommer senare, för de är kvar i mammas kamera.
Sen efter mamma åkt vidare följde Enya och jag med Jenny till stan en sväng. Var invigning av nya Gina Tricot och vi var ju tvungna att kolla läget ;) Hittade ett linne för halva priset, så det fick följa med hem :) Annars åt vi kebab på Five Tastes, sen bar det av hemåt för att lägga madam :)

Nu har det blivit tv en stund, så jag avslutar kvällen med lite musik innan sängdags.
Imorgon blir det lek och så ska jag städa.
På kvällen kommer det ju folk, ska bli himla jävla trevligt rent ut sagt! Ser fram emot det! :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka fina bilder! Skönt det såg ut att vara!! :) Kram kram

2008-09-28 @ 13:01:00
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

ni ser ut att ha det jätteskönt på eran promenix.... bilderna är jättefina... kram

2008-09-29 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0