ABBA

Har haft en ABBA-kväll här för mig själv. De har ju gjort riktigt bra låtar, och de är det enda som rullat på spellistan de senaste timmarna. Har suttit här vid datorn och pratat lite på msn, med både vänner, bekanta och främlingar. Främlingen hade jag förövrigt träffat ikväll om jag inte hade haft Enya. Nu blir det kanske någon annan gång, eller kanske aldrig. Sånt som märks.

För att återgå till ABBA. De har gjort helt otroliga låtar som sagt. Jag har många favoriter faktiskt, men den "roligaste" måste ju ändå vara "Take a chance on me"! Texten är hur mysig och romantiskt som helst ju, om man ser den på rätt sätt. Sen gillar jag när de sjunger "take a chance, take a chance, take a cha-cha-chance" eller nåt sånt i början av låten :) Jag med mina favoritbitar, hihi!

Ja, annars.. Inget alls. Sängen blir det strax för att jag ska orka morgondagen. Ingen som helst aning om vad vi ska hitta på imorgon heller. Vill GÖRA nåt! Åh, blir galen av att bara gå hemma!!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Mmm, jag börjar gilla ABBA mer o mer, sen jag var o såg filmen o musikalen! :)

2008-09-21 @ 11:40:34
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: skrAnders

Såg också musikalen och filmen, har du inte sett denna Evelinan så gör det! :D

2008-09-25 @ 00:14:51
URL: http://www.nightowl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0