3:e

Idag är jag riktigt mör! Vaknade med lite halsont och en kropp jag knappt kunde röra, men så är det efter träning har jag hört ;) Nejdå, riktigt så illa är det väl inte, även om jag faktiskt har lite svårt att gå emellanåt, haha!

Lämnade av Enya på dagis i regnovädret och kom hem och kollade alla mina favoritbloggar. Ett måste varje morgon ;)
Nu ska jag faktiskt sätta på lite musik och gå ut i köket och röja lite. Diskbänken ser inte alls ut som den borde kan jag säga! Sen ska jag även dammsuga av lite, så blir det genast lite fräschare! Damma tar jag till helgen, hoppas jag har mer ork då.

OJ, vilket fint väder det blev helt plötsligt. Solen skiner och det ser ut att vara himla skönt ute! Men idag blir det inte att vara ute så mycket, tyvärr.
Enyas pappa kommer runt 15.30 och så kommer Benny hit en sväng när han vaknat. Ska kolla på lite kablar till mina fönsterlampor :)

Och ikväll är det träning igen! Skiter i om jag mår lite halvsurt, jag ska träna ändå. Pump blir det att testa den här gången och jag antar att det är jobbigare än aerobics. Kommer sluta med att jag inte kan röra mig alls till helgen, haha!

Neej, bäst jag sätter lite fart!
Ha det gott alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket,jag jobbar på det.

Hoppas du få en underbar dag..



Puss

2008-09-03 @ 10:35:43
Postat av: Anonym

Man bör inte träna om man inte mår bra.

tex.

http://www.fitness-magazine.com/mars02/sjuk.html

2008-09-03 @ 15:59:20
Postat av: Lollo

Mmm, pump är mycket jobbigare än aerobics kan jag lova!! vad tyckte du om det då? :)

2008-09-03 @ 20:15:36
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0