Feeeint

Nu har jag tvättat, sövt Enya och tittat på Ensam mamma söker. Spånar nu lite vad jag egentligen ska skriva i det här inlägget, men det får komma som det kommer!

Var som sagt på Ikea med Kungen idag. Blev glatt överraskad när han erbjöd sig följa med! Och vem smälter inte bara för en sån sak som att han åker från andra sidan stan för att hämta mig, och sen tillbaka igen, bara för att umgås med mig? ;) Galen är han!
När vi kom till Ikea hade jag i alla fall som plan att provsitta soffor. Är så sugen på något nytt! Trodde inte jag skulle hitta någon som föll mig i smaken, men där var den!! Jag blev fan kär på första ögonkastet. Åh, vad jag ville ta med den hem! Skulle passa himla bra i mitt vardagsrum med mina nya tapeter, nya gardiner, kuddar och nya matta... :D
Ja, om man får önska i alla fall :)

Vi har en benägenhet att alltid hamna i soffor, Kungen och jag. Lustigt ;) 
När vi väl satt där i den snyggaste soffan på stället så kändes det som att vi var ensamma på hela Ikea. Han och jag, och våra kyssar typ. Mysigt värre!
Hångeltestet i soffor påbörjades men det var inte så många soffor vi hann med tyvärr. Coolast var nog den orangea soffan i skinn, sexig som tusan! ;) Men min soffa vann däremot med 5 hångel av 5 enligt Kungen själv. Väl värt det måste jag säga :) Förresten kan ni spana hans egna ord om dagen här.



Var faktiskt himla nice att knalla runt där med honom. Kändes bra. Mysigt, kul och inte alls främmande. Vi skulle kunna ha gjort det de senaste 5 åren typ, för så känns det när vi umgås. Som om vi känt varandra riktigt länge.
Det allra roligaste var nog ändå att han faktiskt frågade mig om smakråd. Älskar sånt! Kul att få vara del i någon annans liv sådär, att någon litar på min "smak" så att säga :)
Finns inget roligare än att fixa och dona, speciellt hos någon annan. Då kan jag välja och vraka, och slipper betala själv, hihi.. Nejdå, men hur kul är det inte att göra fint? Tyvärr har jag inte pengarna till det själv, annars kan jag lova att jag skulle haft en skitfin lägenhet nu :)

Efter Ikea blev det en sväng till Maxi där jag blev 300 kr fattigare och därefter tog vi en sväng till Donken - idag igen. Jag vet, det får bli ett slut med det nu. Min kropp fixar inte sånt där skräp, men jag är faktiskt duktig som inte äter chips längre. Alltid något! :)

När vi kommit hem till mig och burit in kassarna blev det lite mys innan han åkte hem igen. En stund senare kom Enya hem och fram till läggdags har vi myst en massa! Älskar min lilla unge!
Och idag var en av de sällsynta dagarna som hon inte blivit ledsen när pappa åkt, men det berodde nog på att hon såg vindruvorna på bordet. Då var han inte lika intressant längre ;)

Hon somnade i alla fall direkt ikväll vilket jag är tacksam för. Snart är det även sängen för mig, slut med sena nätter för min del. Måste orka leva också ;)

Kommentarer
Postat av: Kungen

= ), nästa vecka blir det Mantorp möbler som sagt = ). Promenerar vart som helst med dig så länge jag kan kolla in i dina vackra ögon e jag lugn.

Kram

2008-10-19 @ 22:39:41
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com
Postat av: Jessica&Aron

Nae min helg var ju inte lika innhållsrik som din :-)



Spinning är kul tycker jag men det beror mycket på vilken musik det är. Jag är ju Schlagertokig så jag har bara Schlagerlåter på mitt pass Söndagar 19.15 i VC. Lite får man väl ont i ändan om man är ovan. jag har alltid "riktiga" cykelbyxor på mig. Du får prova nångång.



Vet inte om våra barn leker faktiskt. Aron pratar mest om "Maxen" :-)



Vi ses!! KRAMIZ

2008-10-20 @ 08:17:36
URL: http://aron.sprayblog.se
Postat av: Lollo

Åååhhh!! Så mysigt ni har det!! Åhh!! ;) Kram kram

2008-10-20 @ 10:10:23
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Lollo - japp, det har vi allt ;) kram

2008-10-20 @ 10:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0