30/10

Igår var en av de bästa dagarna på länge, trots en tjurig unge och att jag mådde rätt kasst. Allt tack vare babe! Han är helt fantastisk!

Jag fick med andra ord ingen hjälp av Enyas pappa igår, han skulle bort och kommer inte hem förrän kväll. Hjälp var inget jag hade räknat med, men det är jäkligt trist när man mår som man gör. Men men..
Istället var Kungen här och umgicks med oss. När han kom hit började han genast laga mat och det blev faktiskt riktigt gott :) Bra betyg för att komma från världens mest kräsna människa, haha!
Efter maten tog jag disken och Kungen tog med sig Enya och kollade på "Bompa". Kändes helt kanon att diska i min ensamhet och veta att Enya hade sällskap där inne vid tv:n. Började fundera på om det faktiskt är sådär bra det känns i en "kärnfamilj"?

Så kände jag i och för sig inte tillsammans med Enyas pappa, då hade jag ingen ork eller lust med något alls, allra minst att diska och göra iordning i köket. Men nu så! Nu tyckte jag det var KUL att diska, plocka iordning och jag skulle inte haft något emot att städa hela lägenheten, men så långt kom jag tyvärr inte. Men lusten fanns ändå där och det kändes kanon!

Kvällen var nog en av de bästa hittills! Tittade på film, åt morötter med dip och snackade massa skit. Myste såklart också en massa och jag förstår fortfarande inte hur jag lyckats hitta någon som han. Det är läskigt hur naturligt allt känns men det är så otroligt skönt att det faktiskt är så! Har aldrig skrattat eller trivts så mycket tillsammans med någon annan :) Tack för en underbar kväll babe!



Imorse fick jag sovmorgon. Vaknade vid 8 av att Enya sa något, men vi båda somnade visst om. Mamma ringde vid 9.20 och vi pratade en stund. Enya sov fortfarande.
Efter samtalet hoppade jag in i duschen och efter jag var klar så var klockan strax innan 11. Då var Enya i och för sig vaken men hon sa inte ett ljud så jag vet inte hur länge hon sovit. Nu blir det ingen middagslur för henne utan får vara vaken till kvällen.

Även idag kommer Kungen till oss, ska bli trevligt. Vi ska försöka ta oss ut på en liten promenad nu när vi sagt att vi ska börja vara lite nyttigare :) Till middag blir det potatismos och fiskpinnar, mums! Till kvällen blir det såklart Idol och jag hoppas på ett bra program med bra sång och bra låtar. Får se helt enkelt :)

Nu ska jag busa lite med skrutt som satt sig i leklådan.. Puss


Kommentarer
Postat av: Kungen

Det är jag som ska vara den lycklige som har hittat en tjej som du, du får mig alltid att le och du gör livet så sjukt mycket roligare. Tänk på rimmet bara = ) Puss

2008-10-31 @ 13:29:32
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0