Tjena

En timma lyckades jag sova idag, skönt var det men det är alltid jävligt när man ska kliva upp. Frös som jag vet inte vad och hade inte alls lust att gå till dagis. Men jag kom iväg och promenaden dit bort gjorde mig rätt gott.
Faktiskt så pass gott att vi tog en sväng runt kanalen direkt och det var riktigt skönt! Vädret var kanon och Enya satt snällt i vagnen hela vägen, vilket hon aldrig gör annars :)

Efter promenaden har vi bara varit hemma. Myst och skrattat. Lekt och kollat på tv. Tjurat och gnällt. Som det brukar vara med andra ord. Nu sover Enya sedan ett tag tillbaka och jag har precis trollat bort ett stort diskberg. Måste se fint ut imorgon för då kommer mina nya luckor. De rätta luckorna.
Och sen kommer även min kära mor hit och till dess ska jag väl ha hunnit städa av lite också, men det beror helt på när köksnissen dyker upp.

Nu är klockan snart 21.30 och jag funderar starkt på att lägga mig. Höll på att somna sittandes i soffan förut och då är jag trött kan jag säga. Somnar aldrig i soffan.

Nej, sängen som sagt.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0