Tisdag

Idag är Enya ledig från dagis. Hade tänkt gå till Droppen men så fort jag tittade ut så ändrade jag mig. Blä för regn!
Vi stannar hemma framför tv:n istället och har en slappardag tillsammans. Blir att gå ut en sväng lite senare om det är bättre väder. Annars idag händer inte så värst mycket. Ska väl tvätta lite men annars finns det inte så mycket att göra och skönt är väl det :)

Igår efter mellis gick vi en promenad med Jenny, det var skönt! Sen gick vi hem och åt middag, men Enya ville inte alls gå in. Aron från dagis och hans mamma var ju vid våra gungor och Enya ville också gunga!
Men tråkiga mamma släpade in henne för att laga mat. Trist att det blir sådär, för annars när vi är ute är det aldrig några andra barn där. Typiskt.

Vid 19 kom Kungen hit, fast vi egentligen inte alls skulle setts igår. Alltid trevligt med besök visserligen :) Lyckades tyvärr inte hålla 00-gränsen utan kom i säng vid 01. Seg som en godisråtta är jag idag, så jag måste verkligen skärpa mig, eller vi måste skärpa oss rättare sagt. Han måste också sova ordentligt för att orka jobba.
Idag kommer han hit igen, men ikväll skickar jag hem honom tidigt, och sen kommer vi inte ses förrän tidigast till helgen. Måste få lite avbrott från varandra tror jag.. Det sägs att man inte kan få för mycket av det goda, men det tror jag nog man kan. Måste få chansen att sakna lite också.. I alla fall jag..

Kommentarer
Postat av: Jessica&Aron

Vi får se till att synka oss bättre när vi går ut o gungar :-) Aron o jag får oxå ofta stå själva vid våra gungor hemma :)Det är tydligen det bästa som finns när man är liten att gunga,gunga,gunga,gunga...



"Eia äta mat" sa Aron när ni gått in ..hihi



Ha det bra!!



2008-10-21 @ 15:17:01
URL: http://aron.sprayblog.se
Postat av: jessica

För i helvete Evelutt jag blev så glad när jag läste den där andra bloggen att jag började tjuta. Det är något allvarligt fel på mig.



Nu får du fan se till att bli lycklig i alla dina dagar.

2008-10-22 @ 00:28:48
Postat av: Kungen

Så tokigt du = ), men e hemma and still alive tror jag vandrar som på moln för tillfället. Nu blir det däck för efter en dag i samma hus som 2000 kärringar blir man seg. Sen areobics på det och man blir trött månne du tro,sov gött Puss

2008-10-22 @ 02:13:05
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com
Postat av: Lollo

Är så glad för din skull att du har hittat någon =)Så skönt o höra dig lycklig igen ju =) kram

2008-10-22 @ 14:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0