Istället för att diska..


Lovar du att svara seriöst på alla följande frågor? - Alltid!
Vad heter du? - Evelina Grete Maria
Hur gammal är du? - 24 år, 25 i januari
När sjöng du senast? - Jag sjunger just nu!
Har du duschat idag? - Nej
Har du har solat solarium? - Senast igår. Fick faktiskt färg :D
Choklad eller lakrits? - Spesial nougador och geischa, finns det nåt godare?!
Vill du sova jämsides med någon i natt? - Klart jag vill, mys!
Senaste gången du spydde? - Slutet av augusti om jag inte har helt fel
När gick du upp i morse? - Klockan var nog 8.10, men var vaken sen 7.10
Förlorat i klädpoker någongång? - Har aldrig spelat men skulle garanterat vara naken först av alla om jag var med!
Har du färgat håret minst 3 gånger? - Ja, det har jag. Färgat det brunt blivit kolsvart. Kul! Nöjd en gång, var då på Zigges :) Hemmafärgning passar inte mitt hår tydligen..
Spelar längden på killen någon roll? - Ja, klart den gör! Både på kroppen och snoppen ;)
Singel eller upptagen? - Upptagen med Kungen
Vem hade du senast en msn-konversation med? - Lollo M
Vad tycker du om dina betyg? - Kunde varit mycket bättre! Men är man skoltrött så är man..
Vem vill du kasta en sten i huvudet på? - Det är många som förtjänar det!
Antar glassar du ätit som mest på en dag? - 5 st skulle jag tro. Pigg-pigg-piggelin!
Vad längtar du till? - Min födelsedag och varmare väder!
Har du piercing nån annanstans än öronen? - Nope, vill inte ha heller. Däremot är det jävligt sexigt med läppiercing på en del killar ;)
Vad skulle kunna göra dig till världens lyckligaste? - Hade jag vetat det hade jag strävat åt det hållet med en gång.. Men lite (mycket) pengar blir jag ju inte olyckligare av direkt ;)
Går du ut utan smink? - Ja, rätt ofta faktiskt. Älskar dock smink och tycker det är en megabra uppfinning!
Vem ska du träffa imorgon? - Enya (såklart) men även Jerry. Tjoho!
Utekväll eller hemmamys? - Beror på humöret och sällskapet förstås. Tycker om båda!
Vem kramade du senast? - Enya, när jag lämnade henne på dagis
Ragga eller bli uppraggad? - Klart kul att bli uppraggad, men mer spännande att ragga själv..
Senaste personen som du kysste? - Kungen.. naaajs!
Senaste du pussade? - Enya
Big Brother eller Paradise Hotel? - Pest eller kolera?
Har du några favoritjeans? - Ja, mina baggy. Älskar dem!
Vad har du för ögonfärg? - Gröngula. Älskar faktiskt mina ögon :)
Vem pratade du med i telefon senast? - Jerry
Favoritstad? - Vet inte? Har inte varit på så många ställen så jag kunnat favorisera.. Halmstad gillar jag däremot :)
Bruna eller blonda killar? - Sitter såklart inte i håret, även om jag alltid föredragit brunhåriga killar ;)
Favoritland? - Jag gillar Sverige men skulle säkert älska Australien, Thailand etc med!
Göteborg eller Stockholm? - Stockholm, har varit där mest
Platt eller lockigt hår? - Platt
Pizza eller kebab? - Kebab
Vad har du för stjärntecken? - Vattuman
Äger du nån sak av d&g? - Verkligen inte
Äger du en mascara? - Såklart jag gör det
Har du pojk- flickvän? - Yes, nu så
Du älskar att shoppa? - Självklart!!
Har du något jobb? - Tyvärr inte
Brukar folk tro att du är äldre än du är? - Näe, men det har nog hänt någongång
Gillar du någon nu? - Många!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0