Stackars lilla röv

Träning igår och det var riktigt skönt, 3 veckor sen sist typ.
Känner av min röv (nej, men vad lustigt?) och lite i axlarna. Vete sjutton om jag tycker det är behagligt alltså.
Men förhoppningsvis hjälper det mig till att bli mer fit, det behövs kan jag säga! Satsar ju på Beach 2009, eller inte ;) Kul vore det att kunna bada med Enya visserligen, utan att behöva känna sig uttittad.. Jag menar, snygg kropp vill väl alla ha? :)
Borde kanske börja med att äta lite vettigare, och börja motionera lite mer.. men istället så sitter jag här, så jag ska nog inte klaga ;) Man gör det ju till vad man vill så att säga.

Annars då?
Jo, jag är sjukt trött. Har inte sovit ordentligt på flera nätter nu och det tär på mig. Börjar bli gammal och sliten ;)
Inatt blev det endast 1-1½ timmars sömn, så det är inte så konstigt att jag snart sitter här och sover.. Ska faktiskt lägga mig en stund nu, somnar garanterat! Måste bara se till att vakna i tid för att hämta Enya på dagis..
Ska nog gå bra!

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, du behöver nog vila lite du.. ;) Passa på! :P Kram kram

2008-10-16 @ 12:35:58
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0