Softkväll och kalas

Nu är jag hemma!

Har haft en trevlig helg måste jag säga! Ångrar inte en sekund att jag bestämde mig för att åka till Åtvid igår, även om jag kom iväg lite sent. Men väl hos Carro o Calle så hade vi himla mysigt, sådär man behöver ha det ibland :)
Clabbe (främlingen från msn du vet Lollo? ;)) kom också förbi och kvällen tillbringades med en massa prat, skratt och lekar. Vi spelade tecknet, geni och skrev små historier och ritade gubbar! Sånt där man gjorde när man var liten vet ni.. Skitkul! :) Tyvärr tog jag inte med mig min historia hem, utan den är kvar där. Hade varit roligt att skriva den här, för den var rätt så sjuk.. hehe!

Kvällen avslutades efter kl 4 imorse så då blev det sängen. Vaknade 10.30 och då var det bara att pallra sig upp, göra sig iordning, äta frukost och sedan åka igen. Pappa mötte upp oss vid Vårdsberg och därifrån tog vi raka vägen mot Godegård på kalas. Vi var de första som kom och resten droppade in allt eftersom.
Hampus sprang omkring och frågade varannan minut om han kunde få öppna sina paket, så otålig var han :P
Efter fikat blev det i alla fall dags och papper slets upp fortare än kvickt och det var många presenter att gå igenom! Bäst tyckte han om alla "gubbar" men han fick mycket blandat. Kläder, pussel, spel, utklädningskläder, pistoler och knivar mm.. Nöjd verkade han vara!

Jag hade ju inte hunnit handla något eftersom jag inte visste förrän i fredags att jag skulle följa med. Linda sa att det var meningen att jag och Enya skulle bli bjudna samtidigt som mamma, men när det blir vet ju ingen.. De är inte så kända för att hålla så bra kontakt tyvärr. Men jag åker gärna igen, så Enya får träffa kusinerna med :)


ser ni min stackars spelpjäs? inte många rätt på den ;)


clabbe och jag (mkt trött bör tilläggas)


värdarna för kvällen.. carl och caroline


hampus blåser ljus.. klarade alla utom ett :)


fika!


fina kläder fick han!


viktor i sin mosters knä


Nu är Enya precis hemkommen så nu ska vi mysa lite och sen blir det sängen :)
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Å, men vad trevligt!! Kul att komma iväg lite!! :) Så då har du alltså träffat honom nu då.. ;) Vad mycket gott fika! Då fick du en kanelbulle då iaf? :) Kram kram

2008-10-05 @ 19:46:41
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0