s.k.i.t.

Jag har ont. Går det inte över inom en vecka måste jag fasen söka för det. Känns oroligt, för hypokondrikern i mig kommer fram rätt fort i såna här lägen. Tänk om jag har cancer?! Näe, jag vet - så får jag inte tänka. Men man kan aldrig vara säker.. Usch! Läskigt känns det i alla fall...

Idag hade jag och Enya en hemsk morgon. Jag var sur och trött för att jag sovit dåligt inatt och så vägrade hon göra som jag ville - allt resulterade i tjat från min sida och gråt ifrån hennes. Blä, känner mig hemsk över att bli sådär sur men ibland rinner bägaren bara över!
Lämningen på dagis var heller ingen höjdare för henne, då det inte fanns någon personal där från hennes avdelning, men jag hoppas det gick över vid fruktstunden i alla fall. Det brukar ju gå bra!

När jag kom hem tog jag mig tre knäckemackor vilket blev allt till frukost idag. Inte ens något att dricka till.. Måste skärpa mig!
Sen spenderade jag en timma i telefonen med mor, som förövrigt blivit tillfällig matte till en liten Morris. Hon hittade kattkraken utanför igår och hade inte hjärta att inte ta in honom. De vet inte vem ägaren är men ska sätta upp lappar runt omkring, så vi hoppas på det bästa! Döv är han också stackarn, så antagligen är det någon som lämnat honom bara.. :(

Gör så ont i mig att veta att folk kan göra sådär mot stackars djur! Lyckligtvis finns det vettigt folk som kan ta sig an djuren, men det är ju inte alltid man kan det. Då blir det avlivning istället och det är så synd tycker jag! Skaffa för fasen inga djur du inte kan ta hand om!! Åhh, blir så trött på folk ibland!

Fasen, halva dagen har redan gått och jag har inte gjort något vettigt alls. Funderar på om jag skulle ta mig ett bad, men jag vet inte. Fryser som attan så det vore ju himla skönt! Måste slänga i en maskin tvätt i alla fall, och äta något mer. Magen börjar kurra..

Förresten är det 11 dagar kvar nu. Till vad berättar jag inte, det märker ni antagligen då. Inget viktigt för er direkt, men för mig betyder det allt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Var har du ont? Vad är det nu som ha hänt? :S Tycker jag känner igen mig lite i de du skriver ju!! :S Snäll din mamma är, som tar hand om katten!! :) Men hoppas ägaren hör av sig! För kattens bästa!! Kram kram

2008-10-02 @ 15:27:00
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hoppas de går över för dig, inte så kul o gå runt o ha ont. men gå inte för länge med de bara kram

2008-10-04 @ 00:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0