Sjukt

Himla bra lördag, jag är nöjd!
Tittade på Doobidoo på eftermiddagen och efter det gick jag över till Marcus. Hos honom var jag i 4 timmar lite drygt, vi pratade skit, lyssnade på musik och tittade på tv. Vi ses inte alls ofta så det är riktigt trevligt när det väl händer! En bra vän där :)
Gick hem strax innan 20, då blev det dags för duschen och sen Dansbandskampen på tv! Ett självklart lördagsnöje för min del ;)  Kungen gled förbi strax efter 21 så vi kollade klart på programmet och åkte sen till honom. Tog en sväng till Donken också, en cheese är alltid välkommet.

Det är inte klokt att man kan trivas så bra tillsammans med någon som jag gör med honom. Men en härlig känsla såklart :) Jag tror nästan helt ärligt att jag hittat min själsfrände. Även om vi egentligen är varandras motsatser så är vi helt galet lika. Sjukt är det!

Hur som helst, vi kollade på film och pratade och skrattade typ hela tiden. Helt omöjligt att inte skratta i hans sällskap! Samma humor och lika knäpp som jag, kan ju inte bli bätre :) Tiden bara flyger iväg när vi umgås och jag kom fan inte hem förrän strax innan 6 imorse.

Trött som ett ägg är jag, men nu blir det att ta tag i dagen. Ska diska, tvätta och laga mig något att äta. Måste även handla, men det får väl bli på Hemköp. Jenny och Ankan var redan på Ikea när jag frågade så det sket sig att åka till stan ;)
Ska även sola idag hade jag tänkt, om jag hittar mitt solkort vill säga. Blekfis!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Låter som en bra lördag!! :) Ja, sola ja, det borde jag med. Tänkte att jag skulle börja direkt efter Bulgarien, så man kunde hålla kvar den lilla färgen man fick där. Men jag har inte kommit iväg än!! Måste se till o göra det!! :) Kram kram

2008-10-19 @ 18:24:09
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Kungen

Du gör mig trött, glad, lycklig, och skulle kunna prata med dig i dygn om man bara hade tid = ) Kram

2008-10-19 @ 18:48:11
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0