Onsdag

Idag är Enyas mormor på besök, därav bloggtorkan. Vi var på Öppna förskolan på förmiddagen och gick hem lagom till lunch. Under tiden Enya sov så försökte jag fixa med min mobiltelefon som puckat sig!
Har precis bytt från Telenor till Telia men SIM-kortet vägrade fungera! Pratade med Telia och de sa att jag bara skulle vänta 10 min med telen avstängd så skulle det fixa sig, men icke!

Så nu är min mor i stan och försöker fixa iordning den. Tydligen är telefonen operatörslåst så jag måste betala massa pengar för att låsa upp den, jävla skit!
Mor är däremot på väg hem nu så jag hoppas det ordnade sig till slut, får se vad hon säger när hon kommer hem.
Jävla typiskt mig.. bara en massa strul med allt!


Hur som helst, annars har vi riktigt trevligt. Kul med mor på besök! Snart kommer även Enyas pappa och ikväll ska jag träna. Är ganska pepp faktiskt!
Ikväll BLIR det sängen hyfsat tidigt, för det blev det verkligen inte igår.. Fy på oss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0