Ny vecka

Hah, vi säger så mycket men ändå blir det inte av. Galet! Men så är det väl när man kan prata om precis allt, det finns liksom inget slut. Satte gränsen inatt till kl 01, men likt fan slutade vi inte förrän strax innan 03. Vadå halvdöd på morgonen?! Tjena.

Men idag är det en ny vecka, och nya mål. Senast i säng kl 00, annars orkar jag inte leva. Orkar inte gå runt och vara ständigt trött, jag har inte bara mig själv att tänka på längre. Måste orka med Enya, hon är det viktigaste. Så är det bara.


Solade idag vilket var såå skönt. Höll på att somna! Hoppas jag får lite färg nu i alla fall så jag slipper känna mig som en blekfis. Brunt är alltid fint :)
Nu är det frukost, blir nog ägg och makrillmacka - mums! :) Sen ska det göras lite vettigt..

Hej!

Kommentarer
Postat av: Kungen

Mmm har vart som ett kolli idag usch vet knappt vad jag heter, men så e det så att jag vet inte hur jag ska kunna sluta prata i telefon med dig = S. Jag kan ju prata om allt med dig du är ju nålen i höstacken ; ) Kram

2008-10-20 @ 15:16:52
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0