Jag överlevde!

I fredags skulle som sagt jag och Kungen till hans mor och syster på mat. Jag var så nervös att jag höll på att dö på vägen dit, men jag kom fram utan att få hjärtattack, bra va? :) Tacosen stod på bordet när vi klev in och snäll som jag är hade jag köpt en blomma till "svärmor". Den fick ta plats på soffbordet i vardagsrummet och jag hoppas hon tyckte om den! :)

Maten var riktigt god och sällskapet var kanon. Jag satt däremot som vanligt tyst som en jävla mus och hade inget vettigt att säga. Som tur var är Kungen och hans mor av samma kaliber så tyst var det inte ändå ;) Hon berättade saker som fick mig att asgarva, haha! En himla härlig mor har han, en sådan mor som man kanske som barn skäms för men som ens kompisar älskar ;) Ett bra betyg i mina ögon i alla fall!
Hans syster var mer som jag, lite tystlåten och avvaktande men hon verkar vara riktigt trevlig. Har svårt att tro att hon är svår att umgås med, hon är ju av samma skrot och korn som Kungen, och honom kan man bara inte låta bli att gilla ;)

Efter maten slog vi oss ner i soffan framför Idol. Abba-tema var det ju och shit vad jag gillade killarna. Var verkligen deras kväll! Speciellt Robin E, han var bäst av alla :) Var verkligen mysigt att sitta där i soffan med en del av Kungens familj. Myste med "K" och hade söta katten i knät nästan hela kvällen. Kände mig lite speciell där ett tag eftersom katten valde mitt knä framför hans. Rätt åt honom ;)
Under Idol avnjöt vi en jättegod kladdkaka som hans syster bakat. Till den var det smält mariannekola blandat med grädde, smaskigt! Älskar verkligen kladdkaka så det satt riktigt bra. Hade "K" fått som han ville hade han ätit det där fluffet direkt ur skålen istället för tillsammans med kakan, så gott tyckte han det var! :) Gottegris!

Resten av fredagkvällen spenderades i soffan hemma hos honom. Tittade på film och myste en massa. Kom nog inte i säng, eller ja, somnade inte förrän framåt 5 på morgonen. Vaknade vid 10 och strax efter det blev det frukost bestående av ägg och rostade mackor. Mums! :) Efter frukosten kan ni inte gissa vad vi gjorde.. Vi städade! :P
Ja, helt ärligt så är han en liten skitgris, men det ska jag ändra på tänkte jag ;) Det tog i alla fall en jävla tid att bara få iordning hans vardagsrum men då rensades det i lådor, vi slängde ner vhs-filmer i kartonger, flyttade böcker och dammade precis överallt. Har helt ärligt aldrig sett så mycket damm på ett och samma ställe, men nu är det riktigt fräscht! :) Bara resten av lägenheten kvar, men det tar jag en annan dag.. haha :P
Just ja, vi satte även upp nya gardiner, blev himla fint! Synd att vi inte tog några före-kort så ni kunde fått se hur det såg ut innan det blev såhär fint.. :)



På kvällen kollade vi såklart på Dansbandskampen, Kungens favoritmusik! Näe, skämt åsido.. Tycker i alla fall att han är himla gullig som ställer upp och tittar på sånt med mig, när jag vet hur illa han tycker det låter. Min snälla babe :)
Blev även en massa mys och en film som jag senare somnade till. Det ni, jag somnade i soffan! Illa :P
Bums i säng blev det och söndagen började tidigt trots den extra timman vi fått. Var en riktig slappardag, lite så det ska vara. Mys, mys och åter mys. Och så en film på det. Trevlans ;)

Vid 16 skjutsade han hem mig och fram till Enya kom hem tog jag det bara lugnt. Sparade på de få krafter jag hade kvar så att säga. Det tär ju lite på kroppen att hålla igång, haha ;)
Har i alla fall haft en kanonhelg. Känns så bra att umgås med "K", ni anar inte! Vi pratar om allt mellan himmel och jord och för första gången i mitt liv så skäms jag inte. Inte över något faktiskt. Vet att jag sagt det tidigare men det känns verkligen som vi känt varandra hur länge som helst. Vi har kommit in i en slags vardag redan, och det känns inte alls konstigt. Tvärtom. Jag tycker det är hur skönt som helst att vi kan ta varandra som vi är. Helt fantastiskt! :)



Och just det.. jag fick tummen upp av både hans mor och syster, toppen! ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

kul att allt gick bra.. jag sa ju till dig att allt skulle gå bra o att du inte behövde vara nervös... kram

2008-10-27 @ 11:57:20
Postat av: Lollo

Va roligt att höra =) Är så glad för din skull=) Blev ju fint hos han ju =) Klart man ska vara sig själv ju.. =) Hoppas ni får fler goa stunder tillsammans kram kram

2008-10-27 @ 12:11:27
Postat av: jennie

hehe låter trevlgit det dära:) lycka till med allt :) kram!!

2008-10-27 @ 12:45:01
Postat av: Lollo

Ååå, så nice!! :D Så söta ni är!! :) Bra att det gick bra med familjen oxå! Skönt att ha det överstökat!! :) Kram kram

2008-10-27 @ 12:45:16
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Macke tondöv

Grattis hehe.... Kul vännen, Man ska va sig själv så får man se vad som händer o det gick ju bra för dig. O jag hade rätt igen om att du skulle hitta nån..... känner ju dig o visste att nån skulle falla för dig igen...... Så jag har nog rätt om mig också? hahahha eller kanske inte...vi får la se i framtiden.....sköt om dig o hoppas vi kan ses snart igen...kram från den tondöve gittaristen från stigen...."

2008-10-27 @ 13:50:43
URL: http://mackeandersson.blogg.se/
Postat av: Lena

Massa lycka till ni båda!! =) Jättehärligt att ni hittat varann! Njut och pussas mycket...

2008-10-27 @ 14:50:54
Postat av: Kungen

Måste få dementera ryktet angående att min lägenhet skulle vart stökigare än 3 tjackpundare som bor ihop vid sockerbitshusen vid stångån. Ok lite damm i några hörn akn jag medge men de var ej synliga förs man lyfte på sakerna som låg på. Hade vi ej lyft på dem hade det ej vart dammigt = ). Evelina fick även betalt för denna arbetsuppgift, i vad frågar ni då ?? Mmm bananer och ägg = ). Puss på dig Sunshine

2008-10-27 @ 15:50:39
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0