Jag har gjort en F..

Jag är verkligen en hemsk människa, jag är det. Jag som mådde dåligt över hur han betedde sig i somras, att han gjorde en sak men sa en helt annan.. Nu har jag gjort precis samma sak!
Fatta att jag känner mig helt värdelös.. Jag har egentligen ingen bra förklaring till varför det blivit som det blivit, så hur sjutton kunde jag förvänta mig att han skulle ha det? Ibland vet man bara inte...

Antar att man har så mycket lättare för att se sig själv som offer och tycka synd om sig själv. Men nu förstår jag honom, det gör jag. Men, jag tycker faktiskt man leker med folks känslor när man gör såhär, så är det bara!
Är man inte redo ska man låta bli ju! Faan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0