Ingen vanlig dag

Idag har det inte varit någon vanlig dag. Enya har nämligen varit på dagis, för idag började hennes nya schema. Ledig onsdagar istället, kan nog bli bra!

Tur för mig att jag hade tid för mig själv under dagen för idag har jag varit duktig och fått ihop både personligt brev och CV - därmed slipper jag att bli stekt imorgon på AF :P
Känns otroligt skönt att ha det gjort i alla fall, så nu ska det bara fixas fram adresser och lite sånt, så ska jag skicka iväg en massa!

Efter jag hämtat Enya skulle vi bara gå hem och lämna en påse med kläder, sen tänkte jag att vi skulle gå och gunga lite på granngården. Men vi hann bara utanför, och där ramlade Enya rakt i en lerpöl :P
Hon blev jätteledsen och himla lerig såklart! Var bara att gå in och skölja av hela henne, kläder plus skor. Så vi stannade inne fram till middagen, sen gick vi en runda på kanalbanken.
Ikväll har vi lekt en massa, lyssnat på musik och dansat, varit himla mysigt!

Nu ska jag äta, och så blir det antagligen tv..


7 dagar kvar nu, sen är det över...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hmm, både persolnligt brev och cv? Ingår lixom inte persoliga brevet i cv:n? Eller är det nytt nu? Hehe!! Och personligt brev, det låter farligt, hur pass persoligt ska de vara?? :S Haha!!

Kram kram

2008-10-07 @ 19:26:50
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

det är väl skönt att du fick det gjort.. så att du inte drar ut på det mera....

2008-10-13 @ 14:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0