Ikano

Kom alldeles nyss hem, har i stort sett bara hunnit slänga Enya i säng och satt mig här.
Varit på Ikano i eftermiddag med Jenny. Blev käk på Linds men det är så tråkigt att äta ute med Enya, för hon äter ju inget alls. Ändå fick hon god spagetti och köttfärssås, aja.. Hon åt några av mina pommes och plockade i sig en massa majs, mer än så ville hon inte ha.

Vi tog en liten runda i klädbutikerna och det är fasen inte lätt med en illbatting som är överallt! Tur att Jenny var med, annars hade jag inte fått mycket gjort kan jag säga! För inte ska hon sitta snällt i sin vagn, nej, hon ska springa runt såklart och tyvärr har jag inte ögon i nacken :P

Jag kom hem med en del faktiskt. Trosor till mig själv samt färg till ögonfransarna. Enya blev 2 par tröjor, 2 par byxor och 1 pyjamas rikare! Lägger in bild senare, för nu är det Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0