Hoho!

Jo, jag lever. För er som undrat alltså ;) Det är bara det att jag varit borta sen i fredags, men nu är jag hemma igen. Och man kan få tag i mig på mobilen igen, bra va?! Min snälla babe lånade ut en gammal fån till mig tills jag kan låsa upp min. Jeeej!

Egentligen hade jag tänkt skriva ett jätte-super-megalångt inlägg men ärligt så orkar jag inte det. Enya kommer hem snart och tills dess vill jag bara slappa. Är helt slutkörd efter helgen ;)
Skriver antagligen ikväll efter "Ensam mamma söker", annars imorgon. Måste spåna lite på vad jag ska skriva bara, hur ärlig jag ska vara helt enkelt ;) Haha..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, man börjar ju undra, när du inte skrivit på flera dagar!! :P Anade nästan att du vart lite upptagen i helgen... ;) Hehe.. Och, ja, man ska ju vara ärlig... ;) Kram kram

2008-10-26 @ 17:38:04
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Haha, jaså det var nån som undrade iaf ;) Kul! :P

Jodå, jag är ju ärligheten själv så ett och annat kommer nog fram i min story, frågan är bara om jag vågar publicera den!? ;) Kramkram

2008-10-26 @ 17:54:25
Postat av: jennie

hehe kom igen nu berätta allt:p här är vi nyfikna :) kramis

2008-10-26 @ 18:38:40
Postat av: Lollo

hoppas helgen var lyckad o att de gick bra o träffa svärmor =) Det var ju guligt av han att du fick låna en mob så man kan nå dig =) Glad för din skull kram kram =)

2008-10-26 @ 19:02:40
Postat av: Jenny

hoppas att din helg har varit trevlig... hoppas att du kommer att skriva lite om den är ju nyfiken på hur det har varit, eftersom du var så himla nervös i fredags när vi pratade på msn... du får hade så bra vännen så hörs vi.. kram

2008-10-26 @ 22:21:11
Postat av: Kungen

Jaa undra just när det skulle komma en uppdatering,hur suttit och väntat hela helgen på nått inlägg. Har du gjort för kul i helgen då ?? hörde nått om städning i underkläder ?? kan det stämma kram

2008-10-26 @ 23:35:19
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com
Postat av: Evelina svarar

Städning i underkläder? VAR har du fått det ifrån? ;)

2008-10-27 @ 11:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0