Helg

Jag är trött idag också, men det är inte så konstigt efter knappt 4 timmars sömn. Nu när Enya åkt till pappa skulle jag kunna sova vidare men risken finns att hela dagen blir förstörd. Får sova en annan gång helt enkelt.

Gårdagen var himla trevlig och den spenderade jag med 3 viktiga personer i mitt liv. Enya, mamma och Kungen, behöver jag säga mer? ;) Vi käkade pizza och kollade på Idol, men ärligt så såg jag inte så mycket av tv:n. Enya var överallt, (övertrött) så när hon inte somnade fick hon vara uppe en stund. Sen var det nattande inne vid sängen, om och om igen. Vi försökte även laga mammas glasögon som Enya haft sönder och jag ringde runt till folk i jakt på superlim. Men nej, inget napp någonstans tyvärr. Det blev ingen vanlig fredagkväll med andra ord, men sådär kan det bli när man umgås med mig ;)

Efter Idol åkte mamma vidare och Kungen och jag snackade lite skit, kollade på Brokeback Mountain, grät en skvätt och hade mysigt. Klockan blev närmare 4 innan jag kom i säng, kl 5 vaknade Enya så jag bar in henne till mig och där sov vi vidare några timmar till.

Nu sitter jag alltså här. Idag skulle jag vilja åka till stan, men inte kul själv. Skulle även behöva handla lite, får se om det blir av. Ikväll ska jag i alla fall lämna hemmet och det ska bli riktigt trevligt att se lite annan miljö :)


enya klädde på sig själv efter badet :) min lilla snygging!
spana förresten nya luckorna, blev mkt bättre..

Kommentarer
Postat av: Lollo

2008-10-19 @ 12:21:00
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Oj, kankse ska skriva nåt oxå :P Din lilla galning, då måste ju sova oxå!! :P Haha! Passa på o njut!! ;) Blev det bättre med nya luckorna då? Svårt att se på kortet, måste inspektera i verkligheten!! ;) Kram kram

2008-10-19 @ 12:22:57
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Hehe, sömnen har det blivit lite sådär med om jag ska vara ärlig ;) Men måste nog skärpa mig snart om jag ska orka.. hihi!

Jag tycker det blev bättre med de ljusa luckorna, även om jag faktiskt gillade de andra oxå.. hade ju vant mig ;) Men det är bara att du kommer och kikar!

Kram

2008-10-19 @ 12:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0