Fan vad bra!!

Vet ni vad?

Jag har blivit besatt! Inte av någon människa (det börjar gå över, hihi) men i musik, eller ja i en speciell låt!
Igår lyssnade vi på Bandit och hörde en låt där som var skitbra och idag laddade jag ner lite fler låtar med gruppen och hittade min absoluta favorit! Den är bra!

Jag som faktiskt var besatt av Basshunter - Angel in the night alldeles precis har gått över i en helt annan musikstil nu ;) Aja, den låten är fortfarande skitgrym men ni måste ju bara höra den här!

Ni som också gillar den här, grattis! Ni har kvalat in till att ha lika bra musiksmak som jag! ;) Hihi...




Ursäkta kvalitén, men fanns ingen som inte var live tyvärr.. Originalet är bättre :)

Och för er som undrar vilken min favoritbit är?... när han sjunger "baby I'm blue".
Skitbra! :D

Kommentarer
Postat av: Figge

Jeeeej klarade ikvalningen sicket flyt = )

2008-10-06 @ 00:32:31
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com
Postat av: Evelina svarar

ja, visst är det bra? ;)

2008-10-06 @ 13:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0