Dags igen

Nu är jag trött på det här. Trött på mig själv, trött på inget, trött på allt.
Jag mår inte bra, har nog inte gjort på länge. Jag håller en rätt snygg fasad tror jag, men inuti håller jag på att rasa. Varför vet jag inte riktigt, jag vet bara att jag inte vill må såhär. Jag orkar inte.

Var på Droppen idag och vid varje tillfälle jag får att prata av mig så tar jag chansen. Idag öppnade jag mig inför en tjej där, sa hur allt ligger till och jag inte vet vad jag ska göra åt det. Allt känns piss! Eller nej förresten, inte allt men nästan.

Sen till råga på allt börjar jag bli sjuk. Igår var jag på världens sämsta humör, hade ont i magen och var konstant hungrig. Idag har jag ont i huvudet, känner av halsen och är fortfarande på skithumör. Faan.
Blir alltså ingen träning ikväll även om jag jättegärna vill! Har gett mig fan på nu att jag ska gå ner i vikt, bygga upp kroppen och må bra! För jag trivs verkligen inte i min kropp som det är nu. Blir äcklad när jag tittar på mig själv och hatar att jag inte har bättre självdiciplin. Jag behöver det! NU...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0