Civilstatus

Hej bloggen!

Jag har en big confession to make. Många av er vet om det redan, men för er som inte vet måste jag ju berätta. Nu kan jag inte längre prata om mig själv som singel. Känns helt sjukt faktiskt, men så är det. Kungens fel såklart ;) Känn bara på orden "tillsammans, ihop, ett par". Kan ni fatta? Det gör inte jag riktigt då det gått helt galet fort! 
Men - jag är glad, det känns bra. Det är huvudsaken, right? :)

Imorgon ska jag träffa "svärmor" för första gången och gissa om jag är nervös?! Fy faan säger jag bara! Hans syster ska också vara med, vi ska äta mat och umgås. Ska bli trevligt att träffa dem såklart, men jag längtar helt ärligt inte alls. Usch, hatar att träffa nya människor sådär. Speciellt när man "måste" göra ett bra intryck direkt, jag är ju ändå tillsammans med en av de viktigaste personerna i deras liv. Säger rätt mycket. Hua!
Men om jag och "svärmor" inte går ihop alls har jag sagt att jag gör slut med honom, så jag hoppas hon är trevlig och gillar mig. Surt vore det ju annars ;)

Börjar smått oroa mig för vad jag ska ta på mig, någon som har ett tips? Behöver all hjälp jag kan få känner jag :P


Förutom mina tankar inför morgondagen så mår jag helt okej. Halsen är som den varit tidigare i veckan, alltså inte varken bättre eller sämre. Har lite ont i huvudet bara, men det är nog för att jag är trött. Lite sömn botar det mesta.

Efter jag lämnade Enya på dagis imorse tog jag en sväng in i solariet och njöt några minuter. Kan inte förstå att värme kan få en att må bra, men uj så gott det är! Sen att man får liiiiite färg skadar ju inte :)

Förresten har jag inte bitit på naglarna på över en vecka.. Jeeeej!



Kommentarer
Postat av: Kungen

Jasså vi är ihop, kanske bra om vi talar om sånt innan du bloggar.....hahaha = ),nee klart vi e ihop trevligt som tusan ju. Just det kom ihåg att titta på min mammas högra fot bara.

2008-10-23 @ 11:08:02
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com
Postat av: Lollo

Ååå, vad kul för er!!! Sa ju de!!! :D :D :D :D Hoppas det går bra med svärmor, måste göra ett bra första intryck! :S Usch, inget kul det där.. Men, säger det igen, så kul!! :D Blir så glad för din skull!! :D Kram kram

2008-10-23 @ 12:12:08
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

taaack :)

2008-10-23 @ 12:52:55
Postat av: Benny Brandman

jätte kul för er skulle jag säga... Inför mötet så säger jag bara var dig själv... kram kram

2008-10-23 @ 14:38:24
Postat av: Kungen

Kommer att gå så bra så, det lovar jag inget att vara nervös för =) Puss

2008-10-24 @ 00:42:29
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com
Postat av: Lollo

Hur gick det med svärmor då? :) Kram kram

2008-10-25 @ 11:41:03
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

vad kul att du har hittat nån som du tycker om.. han får ju som sagt va helt godkännt av mig, men det vet du ju redan... kram

2008-10-26 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0