City

Kom hem vid 20 och då var det sängen som gällde för Enya och sen kollade jag på Idol. Så jävla trist att de körde samma låtar som tidigare i veckan! Blev besviken, så jag tittade faktiskt bara lite till och från, gläppte över till Doobidoo emellanåt :)
Nu är det snart utröstning, det är väl det enda spännande med Idol idag. Jag tror att Jenny eller Jesper åker, får se om jag har rätt..

Tänkte bara lägga in bild på mina inköp idag. Höll på att komma hem 247 kr rikare, för tanten i kassan glömde knappa in summa efter jag dragit mitt kort, sen gick hon från kassan... Men ärlig som jag är gick jag efter och sa att hon glömt ta betalt.. Hade i och för sig varit trevligt att slippa betala, men jag skulle inte kunna leva med mig själv om jag bara gått därifrån.. För mycket för mitt samvete helt enkelt :P



Blev lite grått tema idag, men det är fint och passar till mycket :) Förutom tröjorna blev det två tights och 5-pack strumpor. På Donken fick Enya en bok och de bruna tofflorna är till mig själv, och de ska jag förövrigt ta på mig NU :)

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Lollo

finna kläder du köpte =) grått passar till mycket som sakt =) Då kan ja tänka mig att du kommer köpa de andra 8 bökeran som de ska ge ut :P hörde de på reklamen nys.. läste att de var jenny som fick lämna idol. ha en bra kväll kram =)

2008-10-03 @ 23:58:52
Postat av: Figge

Sicka snygga Fofflot = ), det andra med pangsnyggt. Natti

2008-10-04 @ 00:47:57
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com
Postat av: Annika

Hehe snygga tofflor jag har lika samma :P Fina kläder du köpt till Skrutt!! Passar till mycket som sagt. Köpte själv en grå tröja till Wille för ett tag sen. Kram

2008-10-04 @ 09:57:42
Postat av: Lollo

Men, du skulle ju inte sagt nåt ju, att hon i kassan missade betala!! Haha! Det hade inte jag gjort! :P Sköna tofflor!! :) KRam kram

2008-10-04 @ 12:00:56
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Lollo - Nej, jag är för ärlig för sånt tydligen :P Men men, hade ju bra gärna lust.. hehe =)

2008-10-04 @ 12:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0