Better in time

Jag mådde verkligen skit igår, men idag är det mycket bättre! Tänk att lite kramar från min babe löser det mesta, det är ju toppen!
Synd bara att han inte kan bota mitt halsonda, jag vill verkligen inte vara sjuk! Har ont i huvudet idag också och sen har jag inte fått sova så mycket inatt. Enya vaknade tidigt och var ledsen, så på morgonen sov hon 2 timmar i min säng. Höll på att inte vakna, men vi klev upp och kom i tid till dagis ändå.

Frågade Enyas pappa nyss om han inte har lust att ta Enya från idag så jag kan vila upp mig lite. Jag hade ju henne en vecka när han var dålig, så lite avlastning hoppas jag på. Det är inte kul för varken mig eller Enya att inte kunna hitta på nåt. Jag orkar ju inte..
Får se vad han säger, än har jag inte fått svar. Men jag vågar inte hoppas på för mycket, han har så sällan "tid"...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig, hoppas du får lite extra tid att vila..

2008-10-30 @ 21:12:54
Postat av: Lena

från Lena ;)

2008-10-30 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0