Bara för att jag är så förbannat uttråkad

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite småsur
Är det nåt du absolut inte äter: Haha, ja! Mycket! 
Kläder just nu: Jeans och tunika och mina fina tofflor
Musik just nu: Lasse Stefanz
Vad sa du senast: Okej.. Hej!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ingen aning
Längd och vikt: 160 lång och vad jag väger är hemligt
Hur många kuddar sover du med: En räcker bra för mig
Favoritväder: Inte för varmt, inte för kallt. Soligt och vindstilla, typ
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kamera, kniv, musikspelare tillhörande miljoner batterier 
Spelar du nåt instrument: Njae.. lite piano kanske
Morgon- eller nattmänniska: Nätter är det bästa som finns
Sparare eller slösare: Beror lite på. Är det något jag gärna vill ha så sparar jag gärna, annars slösar jag mest
Vem är viktigast för dig: Enya och min övriga familj
Bästa film: Finns många bra, men jag älskar Dirty Dancing :)
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, Erik heter han
Har du några homosexuella vänner: Nej, jag tror inte det. Hade i gymnasiet däremot
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: I ett förhållande? Ja!
Hur många barn har du/vill du ha: Har min älskling men skulle nog kunna tänka mig ett till
Bio eller promenad: Beror på sällskapet
Snarkar du? Japp
Rädd för insekter? Ja fy!
Äckligaste insekten: Spindlar, tvestjärt, gräshoppor
Bästa bok? Såld
Vad vill du jobba som? En väldigt bra fråga som ständigt ligger och maler i huvudet!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare, men bara på Donken
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Helst städat såklart. Är dock en slarver och har dålig ordning :S
Gungar du på stolen? Nej, inte längre
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Haha, aldrig i livet!
Hur många syskon har du? En storebror vid namn Andreas
Vad är du mest rädd för? Att de jag älskar ska bli sjuka eller dö
Är du rädd för blod? Nej, men jag gillar det inte
Saltar du på maten? Nej, det gör jag inte
Gillar du att sjunga? Ja.. men jag sjunger hellre än bra! :)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Media, för jag är en mediahora ;) Älskar foto!
Anser du att du är stark? Psykiskt - oftast. Fysiskt - nej
Brukar du sola? Ofta ute på sommaren, ibland solarie
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Inget av det helst, men te om jag måste välja

Kommentarer
Postat av: Jenny

det var en bra lista

2008-10-13 @ 14:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0