When a man loves a woman

Nu är "Ensam mamma söker" slut för säsongen och det suger verkligen. Skitbra program! Tycker antagligen det eftersom jag själv var ensam mamma när jag började kolla. Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle söka till nästa säsong om jag inte hittat kärleken innan dess? ;)

Nu har jag slagit det ur hågen som ni säkert förstår! Har ju hittat min kärlek, han som gör mitt liv så mycket lättare. Älskar honom massvis och jag frågar mig många gånger vad jag gjort för bra för att ha fått turen att hitta någon som han. Finns verkligen ingen bättre!

Förut idag blev jag tårögd av saker han skrivit om mig. Jag har lite svårt att ta till mig att han faktiskt känner så, men det gör han. Han älskar mig och jag älskar honom. Helt jävla underbart är det :D

Tänkte citera lite från hans blogg här nedan. Hans jättefina ord;

"Alla hennes Neeheeej, Jooohooj, va är däää!!, vet du en sak, kyss mig, får mig alldeles varm. Jag kan ärligt erkänna om det känns så här att vara kär så har jag aldrig vart kär tidigare. För detta är så mycket mer så mycket bättre, roligare, mysigare, snuskigare, än vad jag någonsin anat. Det är nog så här det är att vara KÄR, tack för att du är den du är och för att du älskar mig.

Våran resa har precis börjat, men jag kan lova att den kommer att bli lång. För den här tjejen släpper jag inte av förs locket på min kista ramlat ner."


Är han inte helt underbar?
Tycker faktiskt synd om er tjejer där ute som aldrig kommer få ta del av honom, men han är min och jag vägrar dela med mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Som ja skrev till dig på msn DU behöver INTE söka till "Ensam mamma söker" För du har ju hittat den du söker ju =)Är så Glad för er två att ni har hittat kärleken =) Kram kram

2008-11-23 @ 21:58:17
Postat av: Kungen

Och inte till bonde söker fru heller = ), jävla tur det för jag vet inte vart du skulle ha haft hönorna i lägenheten. Och getterna ska vi inte ens diskutera = ) Puss

2008-11-28 @ 16:07:10
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0